--> [Video] Skal du rose anerkendende eller gå lige til stålet?

Direktør fra Noma, Peter Kreiner, sagde engang til et foredrag: ”Vi bliver kun nr. 1 i verden fordi vi ALTID vil være bedre. Så selv om vores kunder synes vores retter er fantastiske, så ved vi altid hvor vi kan forbedre os”. Det er dét, som feedback handler om – hele tiden at vide at der er plads til forbedring.

Feedback i 2 modeller

Vi bruger ofte 2 feedback modeller med fokus på positiv feedback, og forbedringer serveret på den helt rigtige måde, for hvis vi aldrig fortæller hvad der kan blive bedre, så vil intet blive bedre. Se videoen her, og få 2 redskaber til at give en god og positiv feedback, og skab en succeskultur, ved at give feedback løbende og på den rigtige måde.

God fornøjelse næste gang du skal give feedback!

Relaterede artikler

Vil du lære mere om Effektiv Kommunikation og Ledelse?
Så få adgang til Connection Management’s e-learning moduler hvor Ledelse, Kommunikation, Coaching og Salg er i fokus. Du får dit eget personlige login, og kan se og træne mange modeller indenfor disse emner.

Tilmeld dig her

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

MENU